duminică, 24 martie 2013

Pentru cine scriu? Joyce


De ce m-am apucat de scris? V-am spus: de dragul femeilor. Dar pentru cine scriu, oare ce vreau să fiu, nepotul turnului Eiffel?
La tour Eiffel, o, la, la! Dar eu nu vreau să fiu nepotul turnului Eiffel, vă jur, nu vreau notorietate, nici măcar nu vreau să vă arăt că acest turn are subansamblele produse în Romania, uite-aşa!
Eu scriu pentru principessa Brahma, care acum cloceşte, scriu pentru Lăbuş al doilea, care acum se luptă cu vulpea,  scriu pentru bătăiosul „ Piţigoi”, fecundatorul găinilor anorectice. Scriu pentru cei de care mă simt alături, chiar dacă nu-i numesc. Scriu pentru vechiul meu prieten, Gheorghe Stroe.
Scriu acum, mă rog de fapt, din toată inima, pentru Joyce.


Autor: Gheorghe Stroe


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu